dijous, 14 de gener del 2010

UN DUET PROPER I, ALHORA, LLUNYÀ

Ja fa força temps que m'agrada l'òpera, però no el suficient com per haver pogut fer un ampli seguiment del bo i millor que els darrers anys ha anat passant per casa nostra. Sense anar més lluny, sóc un gran seguidor de Gaetano Donizetti, alhora m'encanten les veus d'Edita Gruberova i Juan Diego Flórez, però malgrat no fa tant que han cantat junts al Gran Teatre del Liceu, jo vaig perdre-m'ho.

Us adjunto un vídeo que des del GTL han penjat darrerament per a recordar-nos tant estelar vetllada. És l'òpera Maria Stuarda de Gaetano Donizetti, una de les tres del cicle Tudor (completat per Anna Bolena -que la propera temporada Gruberova cantarà al costat de Bros i Garanca, en versió concert, crec- i Roberto Devereux -per a mi la millor de les tres-).

El duet correspon al segon acte, Gruberova és la reina destronada Maria Stuarda i Flórez el Comte de Leicester. Espero que ho gaudiu, i els que vau la sort de viure-ho en primera persona, rememoreu tant feliç moment.



Per cert, demà, divendres, a les 11h es presenta la temporada 2010 - 2011 del Gran Teatre del Liceu, els Moments d'Òpera estarem a a la roda de premsa per tal d'oferir-vos un ampli resum de totes les novetats que s'hi presentaran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada