Tal i com em vaig comprometre, us faig arribar les biografies de l'equip que integra la producció de Carmen de G. Bizet que, a partir de dilluns, podrà veure's al Gran Teatre del Liceu:
Marc Piollet (Direcció musical)
Nascut a París, va estudiar a la Hochschule der Künste de Berlín i va rebre classes magistrals de John Eliot Gardiner, Michael Gielen i Kurt Masur. Ha estat director titular de la Philharmonisches Staatsorchester Halle i Staatstheater de Kassel. Entre 2003 i 2005 va ser director musical de la Volksoper de Viena. El 2004 va passar a ser director musical titular de l’Staatstheater de Wiesbaden. El seu repertori inclou Der Ring, Don Carlos, Idomeneo, Faust, Der Freischütz, Salome, Jenufa, Così fan tutte, Il barbiere di Siviglia, La bohème i Falstaff, entre d’altres. Ha dirigit a l’Staatsoper d’Hamburg, Viena i Stuttgart, Vlaamse Opera d’Anvers, Colònia, Deutsche Oper de Berlín, Ruhrtriennale, Opéra de París, Tòquio i les principals orquestres simfòniques i filharmòniques alemanyes i franceses.
També ha dirigit Carmen al Théâtre Graslin de Nantes i Staatstheater d’Stuttgart.
Debuta al Gran Teatre del Liceu.
Calixto Bieito (Direcció d’escena)
Exdirector artístic del Teatre Romea, a la seva extensa carrera com a director de teatre, en els últims anys ha sumat una activitat operística d’abast internacional. Ha dirigit un gran nombre de produccions als millors teatres europeus; entre les últimes destaquen: Tirant lo Blanc (Berlín, Frankfurt, Romea i Guanajuato), Brand (Bergen i Festival Ibsen d’Oslo), Lulu (Manheim), Don Carlos (Mannheim, Perpinyà, Festival Grec i Teatro Valle-Inclán de Madrid) i Stemmer (Bergen, Copenhague i FACYL de Salamanca), La vida es sueño (Buenos Aires). En òpera destaquen Der fliegende Holländer i Parsifal (Stuttgart), La casa dels morts (Basilea), Lulu (Mannheim i Basilea), Armida (Komische Oper de Berlín), Le Grand Macabre (Friburg). Ha estat guardonat amb el premi europeu de cultura Pro-Europa (2009) per la seva tasca operística.
Debutà al Liceu la temporada 2000-01 amb Un ballo in maschera. Hi ha tornat amb Don Giovanni (2002-03 i 2007-08) i Wozzeck (2005-06).
José Luis Basso (Director del Cor)
D’origen italoargentí, va entrar de molt jove com a director del Cor del Teatro Argentino de La Plata, fins que el 1989 es va fer càrrec del Cor del Teatro Colón de Buenos Aires. Fins al 1994 va col·laborar al Liceu amb els mestres Romano Gandolfi i Vittorio Sicuri. Posteriorment va assumir la direcció del Cor del Teatro San Carlo de Nàpols. Des de 1996 és el mestre del Cor del Maggio Musicale Fiorentino, amb el qual fa importants gires internacionals i ha guanyat un Premi Grammy. Col·labora amb les més prestigioses batutes del moment: Mehta, Sinopoli, Abbado, Muti, Pretre, Ozawa, Sawallisch, Giulini, Chung, Schreier, De Burgos, Bychkov, Pappano, Oren i Gergiev. Va participar en la inauguració de l’Òpera de Xangai i en diverses produccions al Teatre Mariinski de Sant Petersburg.
És director del Cor del Gran Teatre del Liceu.
Òscar Boada (Director del Cor Vivaldi-Petits Cantors de Catalunya)
Llicenciat per la Royal School of Music en direcció coral, és director musical de l’Escola IPSI i del Cor Vivaldi-Petits Cantors de Catalunya. Va ser pianista titular i assistent de direcció de l’Orfeó Català. Ha col·laborat amb diverses orquestres de prestigi i amb els directors més importants. Va ser guardonat amb la menció especial del Premi Ciutat de Barcelona 1999. Obtingué el Premi Reus de composició per a veus infantils, el tercer premi en el Concurso Internazionale Marielle Ventre para Direttori di Coro i és membre del jurat del Festival Internacional de Música de Cantonigròs, del de Torrevieja i Tours. Ha realitzat amb el Cor Vivaldi gires per Europa, Argentina i els Estats Units.
Debutà al Liceu amb Tosca (2003-04). Hi ha tornat amb Boris Godunov, Turandot (2004-05), La Gioconda, Die tote Stadt i Wozzeck (2005-06), Boulevard Solitude (2006-07) i Król Roger (2009-10).
Josep Ribot (Zuniga)
Nascut a Palma de Mallorca, va estudiar al Conservatori de les Illes Balears, a la Juilliard School de Nova York i l’Opéra de París. És cantant habitual a l’Opéra de la Bastille: Lulu, Manon, Don Giovanni, Les contes d’Hoffmann, Guerra i pau i Gianni Schicchi, entre d’altres. Al Festival d’Orange va cantar en L’heure espagnole, al Grand Théâtre de Ginebra en Un re in ascolto de Berio, I puritani i La bohème a Nantes, Carmen a Gènova, Il barbiere di Siviglia a Londres i Les Troyens a Amsterdam. Al Teatro Real de Madrid ha cantat en Tosca, Macbeth, Don Carlo, Die Zauberflöte, Dialogues des Carmélites, Ariadne auf Naxos, Les contes d’Hoffmann i El viaje a Simorgh.
Debutà al Liceu amb Il corsaro (2004-05). Hi ha tornat amb La Gioconda i Otello (2005- 06) i diversos programes al Foyer, Le nozze di Figaro, Die Meistersinger von Nürnberg, Salome (2008-09) i La fille du régiment (2009-10).
Àlex Sanmartí (Moralès)
Nascut a Barcelona, va formar part de l’Escola d’Òpera de Sabadell, on va debutar com a Guglielmo (Così fan tutte) i hi participà en diverses temporades. Va cantar La fille du régiment al Principal de Barcelona, L’elisir d’amore a Maó i Medea de Pacini a Taormina. Va formar part de la companyia estable de l’Stadttheater de Friburg (2004- 2006), on va cantar The Civil Wars de Glass, Così fan tutte, Lucia di Lammermoor, Aida, La petita guineu astuta, Les contes d’Hoffmann, Lady Macbeth de Msensk, Le nozze di Figaro, La bohème i Les nègres de Lévinas. També ha cantat a Aquisgrà, Augsburg (Madama Butterfly), Coblença, Essen, Magúncia i Nuremberg, entre altres ciutats.
Debutà al Liceu amb Il viaggio a Reims (2002-03). Hi ha tornat per a sessions al Foyer i amb La petita Flauta Màgica del Petit Liceu, Giulio Cesare (2003-04) i La fille du régiment (2009-10).
Roberto Alagna (Don José)
Nascut a França, estudià al Conservatori Nacional de Le Raincy i a l’Escola de l’Opéra de París. El 1988 guanyà el primer premi en la Competició Luciano Pavarotti de Filadèlfia. Fou distingit amb l’Orde de Cavaller de les Arts i les Lletres del Govern francès (1996). Ha cantat, entre altres títols, La rondine, L’elisir d’amore, Lucia di Lammermoor, Roberto Devereux, Il trovatore, Don Carlos, Simon Boccanegra, Macbeth, Roméo et Juliette, Faust, Werther, Manon, L’amico Fritz, Carmen, Pagliacci, Cyrano de Bergerac i Tosca, en escenaris com el Festival de Glyndebourne, Staatsoper de Viena, La Bastille de París, Metropolitan de Nova York i La Scala de Milà. Vladimir Cosma creà el paper de Marius de Marius et Fanny, pensant en Alagna, que l’estrenà a Marsella (2007).
Debutà al Liceu la temporada 1991-92 amb La bohème i La Traviata. Hi ha tornat amb Aida (2007-08).
Brandon Jovanovich (Don José)
Nascut a Billings (Montana), estudià a la Northern Arizona University i a la Manhattan School of Music. El seu repertori inclou els rols principals de l’òpera francesa, italiana, alemanya i eslava, com Don José de Carmen (Metropolitan de Nova York, Glyndebourne), Luigi d’Il tabarro i Pinkerton de Madama Butterfly (San Francisco), Boris de Kàtia Kabànova (Chicago), Steva de Jenufa (Staatsoper de Munic), Turiddu de Cavalleria rusticana (Houston Grand Opera), Die Vögel de Walter Braunfels (Los Angeles). Entre les seves interpretacions més destacades té Les contes d’Hoffmann (La Scala de Milà), Cavaradossi (Òpera Nacional de Bordeus i Vlaamse Opera d’Anvers), Pinkerton i Cavalleria rusticana (New York City Opera i Staatstheater d’Stuttgart) i Tosca (Festival de Bregenz).
Debuta al Gran Teatre del Liceu.
Germán Villar (Don José)
Nascut a Alborache (València), estudià al Conservatorio Joaquín Rodrigo de València. El 2000 participà en el Programa de Joves Artistes del Metropolitan de Nova York. Dos anys més tard guanyà tres premis del Concurs Internacional de Cant Francesc Viñas. Debutà cantant Alfredo de La Traviata. El 2008 debutà a La Scala de Milà com a Christian de Cyrano de Bergerac. Des de setembre de 2009 forma part de la companyia estable de l’Stadttheater de Friburg on ha interpretat rols com Siegmund de Die Walküre, Samson, Riccardo d’Un ballo in maschera o Adorno de Simon Boccanegra. Debutà a la Deutsche Oper de Berlín amb Cloriviere de Marie Victoire de Respighi i al Kursal de Sant Sebastià amb Don José de Carmen, entre d’altres.
Va participar en les sessions del Foyer de la temporada 2005-06 amb «La fascinació per Orient».
Erwin Schrott (Escamillo)
Nascut a Montevideo, estudià solfeig i piano. El 1998 guanyà el primer premi del concurs Operalia, tot iniciant la seva carrera internacional. Debutà al Metropolitan de Nova York (La bohème) dos anys més tard. També ha cantat al Teatro Real de Madrid (Requiem de Verdi), La Monnaie de Brussel·les (Macbeth), Washington, Teatro Regio de Torí, Maggio Musicale de Florència i Covent Garden de Londres (Don Giovanni), Los Angeles (Don Giovanni, Figaro de Le nozze di Figaro), Florència (Lombardi alla prima crociata), La Scala de Milà (Don Giovanni, Carmen i Les contes d’Hoffmann), València (Don Giovanni, Le nozze di Figaro i Faust), Sevilla (Don Giovanni) i a l’Opernhaus de Zuric (Mosè). En el Festival de Salzburg debutà amb Don Giovanni i hi va tornar amb Le nozze di Figaro i novament amb Don Giovanni.
Debuta al Gran Teatre del Liceu.
Jean François Lapointe (Escamillo)
Nascut al Quebec, estudià piano i cant. Es va graduar a la Université Laval de Quebec i continuà la seva formació als Estats Units. S’ha consagrat especialment al repertori francès. Ha cantat rols com Figaro d’Il barbiere di Siviglia, Danilo, Silvio, Falke, Albert de Werther, Valentín de Faust, Mercutio, Lescaut, Chorèbe de Les Troyens, Escamillo de Carmen, Ford de Falstaff, Landry de Fortunio o els rols titulars de Pelléas et Mélisande, Candide de Leonard Bernstein, Hamlet, Marouf d’Henry Rabaud, Manon i Don Giovanni; en escenaris com el Théâtre du Capitole de Tolosa de Llenguadoc, La Scala de Milà, Royal Danish Opera de Copenhaguen, Bilbao, Teatro Real de Madrid, Teatro Regio de Torí, Opéra Comique i Théâtre des Champs Elysées de París, La Monnaie de Brussel·les i al Festival de les Chorégies d’Orange, entre molts d’altres.
Debuta al Gran Teatre del Liceu.
Àngel Òdena (Escamillo)
Nascut a Tarragona, estudià al Conservatori de la seva ciutat. Va fer el seu debut al Teatro Petruzzelli de Bari amb La bohème. També ha cantat al Teatro de la Zarzuela de Madrid (La Traviata), Teatre São Carlos de Lisboa (Il barbiere di Siviglia, L’isola disabitata), Òpera d’Hamburg (Turandot, L’elisir d’amore, La Cenerentola, Anna Bolena, Il barbiere di Siviglia i Madama Butterfly), Teatro Real de Madrid (Pagliacci, Madama Butterfly, Luisa Fernanda), Teatro Regio de Torí (Lohengrin), Concertgebouw d’Amsterdam (Falstaff), Tolosa de Llenguadoc (Elektra i Carmen), Deutsche Oper de Berlín (Manon Lescaut), Las Palmas (Thaïs, Tristan und Isolde) i festivals d’Orange i Verona (Carmen), entre d’altres.
Debutà al Liceu amb L’elisir d’amore (1997-98). Hi ha tornat sovint, les últimes vegades amb Maria Stuarda i Così fan tutte (2003-04). La temporada 2004-05 hi tornà novament amb L’elisir d’amore i la 2006-07 amb Lucia Lammermoor.
Marc Canturri (Dancaïre)
Nascut a Andorra, on va començar la seva carrera musical al cor nacional, estudià cant a Barcelona. Ha cantat Don Pasquale, Faust, Manon, Roméo et Juliette i Madama Butterfly (Sabadell); Carmen, Les contes d’Hoffmann (Colònia), Pagliacci (Orquesta Filarmónica del Valle, Colòmbia); Carmen (Letònia); Il viaggio a Reims, Ariadne auf Naxos (Oviedo); Il tutore burlato, Il barbiere di Siviglia, El gato con botas (Teatro Real de Madrid); L’enfant et les sortilèges (Orquestra Simfònica de Montreal); Emilia di Liverpool (Liverpool, Gdansk i Bremen); Il segreto di Susanna (Liverpool); El retablo de Maese Pedro (Teatro Real, ABAO de Bilbao i La Maestranza de Sevilla), i L’isola disabitata (Teatro Arriaga de Bilbao).
Debutà al Liceu amb La gazzetta (2004-05). Hi ha tornat amb Ariodante (2005-06), Don Carlos i Boulevard Solitude (2006-07). També ha participat en sessions al Foyer i al Petit Liceu, la darrera El retablo de Maese Pedro (2008-09).
Francisco Vas (Remendado)
Nascut a Saragossa, va estudiar cant i violí a Barcelona. Ha cantat, entre d’altres, Babel 46, Pepita Jiménez, Carmen i Die Zauberflöte a Peralada; L’Atlàntida al Festival de Granada; Los amantes de Teruel al Teatro de la Zarzula; Il barbiere di Siviglia a Glyndebourne; Rita, Così fan tutte, Die Zauberflöte, L’isola disabitata, La Canterina i La belle Hélène a l’Opéra de Chambre de France; Babel 46, L’enfant et les sortilèges i Rita al Teatro Real; Gurrelieder a Saragossa i Barcelona, i The Rake’s Progress a Oviedo.
Debutà al Liceu la temporada 1993-94 amb un recital líric. Des d’aleshores ha intervingut amb regularitat en les temporades del Teatre, i més recentment en les 2007-08 (Andrea Chénier i Tannhäuser), 2008-09 (L’incoronazione di Poppea, La cabeza del Bautista i Salome) i 2009-10 (Król Roger, Tristan und Isolde, Der Rosenkavalier, Pikovaia Dama i El jugador).
Abdel Aziz El Mountassir (Lillas Pastia)
Nascut al Marroc, cursà estudis de dret, filosofia i antropologia. Va intervenir en la pel·lícula En construcción, premiada amb un Goya el 2002. En cine també ha intervingut en Cartas de Alou, Poniente, Hijas de Mohamed i el curtmetratge De las relaciones. En televisió ha interpretat diversos papers en sèries com Abuela de verano (2005), Vientos de agua (2005) i El cor de la ciutat (2006). En teatre, cal destacar la seva participació en Retorn al desert (Teatre Lliure de Barcelona, 2003), Las puertas del cielo (2004-07), Tristan e Isolda de Joan Brossa, una adaptació teatral de Carles Santos (2004); Los veraneantes (Teatre Lliure de Barcelona, 2006) i King (Festival de la Temporada Alta de Girona, Festival Grec de Barcelona i Berlín, 2006-07).
Debuta al Gran Teatre del Liceu.
Eliana Bayón (Frasquita)
Amb una estreta relació amb el Teatro Colón de Buenos Aires, es va graduar al seu Instituto Superior. Al mateix teatre hi ha cantat: Turandot (Liù), La bohème (Musetta), Le nozze di Figaro (Susanna), Dialogues des Carmélites (S. Constance), i en altres teatres: I puritani (Elvira), Rigoletto (Gilda), Il barbiere di Siviglia (Rosina), Les mamelles de Tirésias (Tirésias), L’elisir d’amore (Adina), Don Pasquale (Norina), Alcina (Oberto), Il viaggio a Reims (Madama Cortese), Don Giovanni (Zerlina), sota la direcció dels mestres J. López Cobos, M. Benini, M. Valdés, J. Pons, M. Roa, J. Latham-Koenig, M. Ortega, R. Frizza i A. Ros-Marbà.
Debutà al Liceu amb L’occasione fa il ladro (2002-03) i hi ha tornat amb Il mondo della luna (2003-04), Rigoletto (2004-05), Semiramide (2005-06), Don Carlos (2006-07), Tannhäuser (2007-08), Le nozze di Figaro i La cabeza del Bautista (2008-09).
Itxaro Mentxaka (Mercédès)
Nascuda a Lekeitio (Biscaia), estudià al Conservatori de Bordeus. Al Teatro Real de Madrid ha participat en Elektra, Don Quijote de Halffter, Der Rosenkavalier, Parsifal, Die Zauberflöte, Babel 46, Madama Butterfly, Das Rheingold, Pikovaia Dama i Götterdämmerung, entre altres títols. També ha cantat al Festival de Peralada (Die Zauberflöte i Carmen), Trieste, Teatro de la Zarzuela, Oviedo i París (La generala), Corea (Carmen), Madrid (Luisa Miller i Die aegyptische Helena) i Tolosa de Llenguadoc (El sombrero de tres picos), entre altres escenaris. Recentment ha cantat al Teatro Real de Madrid (Lulu), Bilbao (Les mamelles de Tirésias) i Sevilla (Cyrano de Bergerac i La Traviata).
Debutà al Liceu la temporada 1989-90 amb Cristóbal Colón i des d’aleshores participa regularment al Teatre. Les seves darreres intervencions han estat La Cenerentola i Luisa Miller (2007-08).
Béatrice Uria-Monzon (Carmen)
Estudià a l’École d’Art Lyrique de l’Opéra de París. A l’Opéra de París ha interpretat els rols de Dulcinea (Don Quijote), Judith (El castell de Barbablava), Venus (Tannhäuser), Orlofsky (Die Fledermaus), Giulietta (Les contes d’Hoffmann) i Carmen. També ha cantat el rol de Carmen a La Bastille, Teatro Colón de Buenos Aires, Teatro Reggio de Torí, Festival de Verona i de les Chorégies d’Orange, Staatsoper de Viena i Munic, Metropolitan de Nova York, Houston i Teatro Real de Madrid, entre altres escenaris. El seu repertori inclou els rols de Charlotte (Werther), Giulietta (Les contes d’Hoffmann), la reina Gertrud (Hamlet), Eboli (Don Carlo), Leonora (La favorite), Didon (Les Troyens) i Margherite (La damnation de Faust), entre d’altres, que ha cantat als escenaris més prestigiosos del món.
Debutà al Liceu amb Hamlet (2003-04). Hi ha tornat amb Tannhäuser, la temporada 2007-08.
Jossie Pérez (Carmen)
Nascuda a Puerto Rico, va ser membre del Metropolitan Opera’s Lindemann Young Artist Development Program. Va guanyar les audicions del National Council al Metropolitan de Nova York i la Competition Operalia 2001 a Washington. Ha cantat, entre d’altres, el rol principal de Carmen (Boston i França); Cherubino de Le nozze di Figaro, segona dama de Die Zauberflöte, Lola de Cavalleria rusticana, Ascanio de Les Troyens i Siébel de Faust (Nova York); Donna Elvira de Don Giovanni (San Antonio); Dorabella de Così fan tutte (Xile, Festival d’Spoleto i Boston); Idamante d’Idomeneo i Annio de La clemenza di Tito (Washington), i Isabella de L’italiana in Algeri i Sifare de Mitridate (Granada).
Debutà al Liceu amb la «Marató Vincenzo Bellini» al Foyer (2001-02). Hi ha tornat amb La clemenza di Tito (2006-07), Le nozze di Figaro (2008-09) i L’arbore di Diana (2009- 10).
María José Montiel (Carmen)
Nascuda a Madrid, va estudiar al Conservatori de la seva ciutat i va perfeccionar els seus coneixements a Viena. Va cursar estudis de dret i va obtenir el DEA en història i ciències de la música per la Universidad Autónoma de Madrid. Va debutar a Itàlia amb el rol de Carmen, i va tornar a interpretar-lo a Suïssa, Alemanya i Tolosa de Llenguadoc. A més, ha cantat títols com Les contes d’Hoffmann, La favorite, La clemenza di Tito, Le nozze di Figaro, Così fan tute, Il barbiere di Siviglia, Werther, Federica de Luisa Miller, en escenaris com Estrasburg, Colònia, París, Viena, Staatsoper de Berna, La Monnaie de Brussel·les, Teatro Real de Madrid i diversos escenaris italians de prestigi. També ha cantat Luisa Fernanda (La Scala de Milà i Los Angeles), Carmen (Òpera Nacional de Tòquio) i Federica de Luisa Miller (Opéra de París), a més d’un ampli repertori concertístic.
Debuta al Gran Teatre del Liceu.
Marina Poplavskaia (Micaëla)
Nascuda a Moscou, va començar la seva carrera professional a la Nova Òpera de Moscou, on va debutar com a Tatiana de Ievgueni Onieguin. Ha cantat en escenaris com el Covent Garden de Londres (Rachel de La juive, Donna Anna de Don Giovanni, Elisabetta de Don Carlo, Tatiana, norna de Götterdämmerung i Amelia de Simon Boccanegra), Avinyó (Donna Anna), Metropolitan de Nova York (Natasha de Guerra i pau, Liù de Turandot), Concertgebouw d’Amsterdam (Mathilde de Guillaume Tell), Festival de Salzburg (Desdemona d’Otello), La Monnaie de Brussel·les i Buenos Aires (Requiem de Verdi), Staatsoper de Berlín (Margarite de Faust), Nederlandse Opera d’Amsterdam, Los Angeles, Staatsoper d’Hamburg i Seül (Violetta de La Traviata), Opernhaus de Zuric (Leonora d’Il trovatore) i New Israeli Opera (Rachel de La juive), entre d’altres.
Debuta al Gran Teatre del Liceu.
María Bayo (Micaëla)
Va rebre el Premi Nacional de Música 2009. És convidada regularment pels teatres d’òpera de tot el món. Ha encarnat un ampli repertori –vuitanta rols d’òpera i sarsuela– des del segle XVIII (Cavalli, Graun, Hasse, Nebra, Händel, Traetta, Gluck) fins al segle XX (Debussy, Granados, Falla, Vives, Guridi, Poulenc, Stravinsky). Ha mostrat predilecció per Mozart (primera cantant espanyola convidada pel Festival de Salzburg durant quatre temporades successives representant la trilogia Mozart-Da Ponte), Rossini i l’escola francesa. Des del principi cultiva el món del lied, el repertori concertístic i la recuperació i enregistrament de pàgines d’òperes i sarsueles oblidades del segle XVIII.
Debutà al Liceu la temporada 1993-94 amb la gala «Les millors veus del món». Posteriorment hi ha cantat Turandot, Le nozze di Figaro, La bohème, Il viaggio a Reims, L’elisir d’amore, Idomeneo i Les mamelles de Tirésias.
Ainhoa Garmendia (Micaëla)
Nascuda a Sant Sebastià, cursà estudis d’acordió i piano abans d’entrar a l’Escola de l’Orfeón Donostiarra. Estudià a la Universität für Musik und Darstellende Kunst de Viena i a l’escola d’òpera CNIPAL de Marsella. Des del 2001 al 2009 fou solista de l’Òpera de Leipzig, on cantà rols com Aspasia (Temistocle), Pamina (Die Zauberflöte), Adina (L’elisir d’amore), Marzelline (Fidelio), Lisa (La sonnambula), Musetta (La bohème). Els 2006 i 2007 va cantar Despina (Così fan tutte) a Glyndebourne i al Royal Albert Hall de Londres. Recentment ha tornat com a Susanna (Le nozze di Figaro) a la Vlaamse Opera d’Anvers, Frankfurt, Toulon i Bilbao, com a Micaëla (Carmen) al Festival de Sant Sebastià i com a Zerlina (Don Giovanni) a Oviedo.
Debutà al Liceu amb La clemenza di Tito (2006-07). Hi ha tornat amb Le nozze di Figaro (2008-09) i L’arbore di Diana (2009-10).
Nota: tota la informació prové del Departament de Premsa del Gran Teatre del Liceu.
Albert,
ResponEliminaNosaltres tenim un cap de setmana (el proper) amb molta Carmen. El divendres dia 1 anem a veure l'Alagna/Uria-Monzón/Schrott i el dissabte 2 el repartiment "popular" Villar/Montiel/Ódena. O sigui que gaudirem de la magnífica música de Bizet en sessió contínua. Ja en parlarem.
Una abraçada
Josep,
ResponEliminajo hi vaig avui, així que us podré avançar una mica què hi troabreu. Ja ho comentarem, d'acord?
Una abraçada!