"Un anunci de promoció de la Costa Brava presentat a la fira de turisme Fitur utilitza una fotografia d'una platja de les Bahames. Tant l'agència publicitària que va fer l'anunci com el patronat Girona-Costa Brava han reconegut que sabien que la imatge no era del litoral gironí i n'han justificat l'ús perquè el més important era el missatge i el concepte que es volia transmetre i no tant la ubicació del lloc."
(Font: www.3cat24.cat)
Clar que si, amb dos collons!
Quan hagi d'anar a demanar feina posaré un currículum que no és el meu, però que gaudeix de títols, experiències i coneixements de llengües que no puc acreditar, però no hi fa res, l'important és el missatge. Si mai em veig amb la necessitat de lligar per internet, les fotos que enviaré les treuré d'alguna agència de models, tant hi fa, l'important és el missatge.
Aquest és el drama del nostre país, que les formes passen a segon terme, doncs el que realment importa és el missatge!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada