diumenge, 16 de gener del 2011

ANNA BOLENA AL LICEU, CINC CÈNTIMS

Per diferents motius ahir vaig tenir la sort de presenciar un dels assajos d'Anna Bolena (G. Donizetti) al Gran Teatre del Liceu. Com que dels assajos no se n'han de treure conclusions i és important ser discret, només en faré cinc cèntims:

1. Repartiment estel·lar, amb resultats luxosos.
2. Producció curiosa i -pel poc que he vist- efectiva.
3. Els duets de les "reines" sonen espectaculars.
4. Es parlarà dels corbs.
5. Recordarem aquestes funcions durant molt de temps.

No puc, ni vull, avançar res més. Hi ha molta espectativa per l'estrena i, segur, compensarà.

Per cert, dijous parlarem d'aquesta producció amb un dels seus protagonistes, en Josep Bros (Percy); en una entrevista que ens depara una interessant primícia.

7 comentaris:

  1. quin luxe, Albert, poder haver vist aquest avançament! ja tinc ganes de veure l'assaig, demà.

    ResponElimina
  2. Gràcies Albert per aquests cinc cèntims.
    Ja tinc ganes que arribi el dia de l'estrena,segur que ens esperen unes funcions memorables¡¡¡ :-)

    ResponElimina
  3. Teresa,

    demà comentem la jugada a l'assaig!

    ---

    Santi,

    jo també tinc ganes de veure l'òpera en el dia de l'estrena. Serà una gran nit, segur!


    Una abraçada!

    Albert

    ResponElimina
  4. Dijous veurem què tal... de moment ens ho pintes molt bé...

    ResponElimina
  5. Quim,

    he vist ja dos assajos. Garança és espectacular -MOLT i en tots els sentits-, Colombara excel·lent, Bros ahir no va cantar, Prina molt bona i Gruberova va fer un bon 1r acte i un molt bo 2n.

    Però no vull treure conclusions fins dijous, que serà quan tots estaran al 100%.

    En parlem,

    Albert

    ResponElimina
  6. Albert,
    Gràcies pels cinc cèntims que ens has fet.
    Hauré d'esperar encara uns quants dies per anar a les dues funcions (una amb cada repartiment)però la cosa promet i molt.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Josep,

    ja m'explicaràs com van les teves funcions. Jo tinc pendent l'estrena -sense Bros-, i el dia 25 -teòricament amb ell-.

    Ja en parlarem!

    Una abraçada,

    Albert

    ResponElimina